elinholmkvist

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

100 saker ni kanske ni kanske inte visste om mig!

Av Elin Holmkvist - 28 oktober 2013 14:17

Hellu alla!


Jag har gjort en sån här innan, men tänkte skriva lite mer uppdaterade saker,

here we go! :D


1. Jag heter Elin

2. Jag heter Linnea i andranamn

3. Jag har klaustrofobi

4. Jag har en hund

5. Jag får ofta ångest

6. Jag älskar Ed Sheeran

7. Min favoritlåt är I'm yours - Jason Mraz och har varit sen jag var liten

8. Jag har fem-sex youtubekanaler

9. Jag använder inte någon utav dem

10. Jag har aldrig haft ett förhållande 

11. Jag gillar inte jordgubbar 

12. Jag gillar inte kebab 

13. Jag är allergisk mot kiwi 

14. Min pappa har en mustang 

15. Jag har färgat mitt hår 30 gånger på snart två år 

16. Jag var tio år när jag började färga håret 

17. Jag har stora drömmar om min framtid

18. Jag har tre syskon

19. Min äldsta syster bor i Norge

20. Jag har ingen kontakt med min bror

21. Jag vill resa till London

22. Jag är kort ;o

23. 1.64 cm

24. Jag har glasögon, men använder dem inte så ofta

25. Jag älskar att spela Guitar Hero

26. Jag går på gitarrlektioner

27. Jag vill jobba med musik

28. Jag älskar att sjunga

29. Min favoritfilm är I am number four

30. Min favorit genre i filmer är rysare

31. Att läsa är något av det bästa jag vet

32. Jag skriver noveller

33. Mitt favoritämne är engelska

34. Jag har en bästavän

35. Jag tänker alldeles för mycket

36. Jag skrattar ofta åt ingenting och alldeles för mycket

37. När jag är ledsen försöker jag intala mig själv att jag är glad

38. Jag har dåligt självförtroende

39. Mitt rum består endast av Justin Bieber planscher

40. Jag lyssnar alldeles för mycket på Ed Sheeran

41. Jag typ avgudar gurka

42. Ananas är det godaste jag vet

43. Jag har vänner som aldrig sett min naturliga hårfärg

44. Min naturliga hårfärg är blont

45. Förr brukade jag platta mitt hår varje dag

46. Nu kan jag ha det naturligt i skolan ibland

47. Mitt hår är naturligt lockigt

48. När jag var liten kallade alla mig guldlock p.g.a mitt hår

49. Min favoritmat är kinamat

50. Min favoritfärg är turkos

51. Jag älskar färgen neonrosa

52. Jag är väääldigt lättskrämd

53. Jag är extremt jävla rädd för spindlar

54. Jag har bytt skola fyra gånger

55. Jag har bara gått på tre

56. Jag har inte facebook

57. Jag har färgat mitt hår rött tre gånger

58. Jag lyssnar alltid på musik i hörlurar i skolan

59. Jag har fått skäll för det ett antal gånger

60. Jag börjar lätt gråta till filmer

61. Jag har aldrig klippt mig i en hårsalong

62. Jag har flyttat en gång i mitt liv

63. Jag har alltid ett läppglans i fickan

64. Jag sminkar mig varje dag

65. Jag har en Iphone5

66. Jag har en Macbook Air

67. Jag har tumblr

68. http://eliiinhoolmkvist.tumblr.com/ min tumblr ^^

69. Jag kollar på Sherlock Holmes, supernatural och Teen Wolf varje dag

70. När vi hade studiedag kollade jag på tre säsonger av teen wolf i rad

71. Jag har en sysmtemkamera

72. En nikon D3100

73. Jag älskar att fota

74. När jag var yngre tyckte jag att Nick Jonas var skitsnygg

75. När jag var jätte liten älskade jag Darin

76. Jag älskar att spela piano

77. Jag gick i fotboll när jag var yngre

78. Men efter två träningar bröt jag armen och fick inte spela på tio veckor

79. Så jag slutade

80. Det finns ingen som vet allt om mig

81. Jag piercade mig i läppen när jag fyllde 13

82. Min favoritbok heter Ett Helt Annat Liv

83. Jag älskar John Greens böcker

84. Jag har en favoritjacka som jag haft i två och ett halvt år

85. Den passar fortfarande

86. Jag och min pappa brukar kolla på 112 Aina 

87. Jag älskar att dansa

88. Jag ska till Teneriffa om två veckor 

89. Jag älskar låten Price Tag - Jessie J

90. Jag tycker Tyler Hoechlin är sjukt snygg

91. Och Dylan O'Brien

92. Och Tyler Posey

93. Alla tre är med i teen wolf

94. Mitt vinecrush är Marcus Vincent

95. Jag har gillat Cody Simpson sen han sjöng sin första låt

96. När jag hörde honom första gången lät det som en tjej

97. När jag var yngre hade jag nästan bara killkompisar

98. Jag suger på matte

99. Jag lyssnar just nu på I can't stop - Flux Pavilion

100. Jag älskar enhörningar


Puss <3


#sanningar #truths

#peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Holmkvist - 27 mars 2014 00:52

HEEEJ   Jag använder inte längre denna blogg, men klicka på länken för att komma till min fina nya! Uppdaterar lite varje dag, eller försöker iallafall, kiiika in så gör ni min dag ännu bättre!    http://holmkvist.blogg.se/ ...

Av Elin Holmkvist - 25 februari 2014 14:09

Hej hej, ni glömmer inte kolla min nya blogg va? ^^ Den är skitgrym, lovar, haha!   Nä, men det skulle vara skitgrymt om ni gjorde de bara :)   Jaa, ville bara påminna   http://holmkvist.blogg.se/   det är min nya blogg, klicka ...

Av Elin Holmkvist - 4 februari 2014 22:54

Hejsan alla läsare! Kommer sluta blogga här, och börja på blogg.se istället. Låter denna bloggen vara kvar ett tag, men kommer ta bort den.      http://holmkvist.blogg.se/    Alla kan väl kika in på den nya bloggen, som dock inte är ...

Av Elin Holmkvist - 26 december 2013 15:12

Hellu ;3 Är på stan med Lisa och kompisar nu. Åt på subway och drog sen till espresso house, och just nu sitter jag på Akroplis där de käkar pizza. Vet inte riktigt vad som händer senare, men Höörs, puss ...

Av Elin Holmkvist - 26 december 2013 12:43

Hejsan världen! Sitter och spelar Singstar just nu, haha var sååå längesen. Ska nog dra in till stan sen med Lisa, får väl se vad som händer, hörs senare, puss ...

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards