elinholmkvist

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Holmkvist - 16 februari 2013 16:39

Hellu :3


Inte uppdaterat på ett tag..

Men nuuuu så :D


Har fixat i mitt rum idag, rowligt :)


Sov hos mina kusiner igår :)

Det var kul och så.

Åt på Sakura Thai idag, kääärlek!

Sen har jag ju då fixat i mitt rum.


Nu gör jag inte så mycket, mest bara chillar.

 

Såhör söt kan man ju också vara ;3


Loooov, äntligen!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än, får väl se :)

Men jaa, vet inget mer intressant att skriva..

Puuss <3


Av Elin Holmkvist - 8 februari 2013 21:44

Hejsan hejsan !


Det var ju ett tag sen jag uppdaterade senaste, förlåt för det, men nu är jag här, bättre än någonsin ! :D

Jag har varit sjuk sen i onsdags, och förraveckan var jag bara i skolan på måndagen, så det har inte varit mycket med det...

Jag visste inte om jag kände att jag hade tillräckligt med ork för att gå till skolan idag, så det blev att jag stannade hemma. Troligtvis hoppas jag att det blir en hel vecka i skolan nästa vecka, eller hoppas och hoppas, har väl inget val.

Jag har bara legat hemma och inte gjort någonting kan man väl säga, hela förra veckan låg jag inlåst i rummet med alla lampor släckta, rullgardinen fördragen och anting kollat på en film eller bara legat där i sängen inrullad i täcke.

Jag missade en del i skolan, vilket jag är tvungen att ta igen, och sen det som jag missade den veckan då med.

Jag bara fasar inför att gå tillbaka till skolan på måndag, usch och fy.


Nu sittar jag iallafall helt ensam i mitt mörka rum och kollar på skräckfilm, äter tacochips och dricker juice.

 

Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att stanna upp i allt jag gjorde och ta ett ögonblick för att göra ett inlägg.

Jag har nästan varit som bortkopplad från omvärlden de senaste dagarna, förutom min familj har jag bara sett folk när jag varit ute med min hund varannan dag.

Man vet att man stannar hemma en eller två dagar extra för att man tror att det är för att man ska bli riktigt frisk innan man går till skolan igen, men egentligen vill man bara inte tillbaka, så man gör det en extra dag längre.

Och det jobbiga är att man stannar hemma, men vet att man måste tillbaka, och man gör det bara jobbigare för sig själv genom att stanna hemma fårn första början.

Nu ska jag ta mig en stund, tänka igenom saker och ting.

Tänka på det som är viktigast, vilket inte är att sitta hemma hela dagarna.


Av Elin Holmkvist - 2 februari 2013 20:16

Det blev fel med det andra inlägget, här kommer en bild på min söta kusin :)

Av Elin Holmkvist - 2 februari 2013 20:14

Har precis ätit pizza, sjukt mätt..
Kollar nu på ensam hemma 2 :)
Myys.

Min jätte söta kusin! ;3

Av Elin Holmkvist - 2 februari 2013 18:42

What's up ?

Då blir det att sova hos kusinerna idag då :)
Har sjukt ont i halsen men det får väl gå..
Äta pizza, yay. :)

Kalas för kusin barnet imorgon då, Rowligt :3

Men jaa, skriver mer sen ;*

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards