elinholmkvist

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Holmkvist - 31 januari 2013 17:00

Är sjuk, sen i Tisdags, och ska förmodligen inte gå till skolan imorgon heller..

Sitter och knarkar halstabletter från arabland :( haha ne men köpte dem när vi var i Egypten.

Har typ inte gjort annat än att ligga och kolla på Pretty little liars..

Har så sjukt ont i halsen, ont i magen och är jätte trött, usch och fy..

Men hade ork innan så jag bakade goda choklad muffins, mums.

Fast inte så jätte gott med tanke på att jag har den här äckliga smaken man får i munnen när man är förkyld..


Orkar inte skriva mer nu, men skriver när jag orkar, puss <3

Av Elin Holmkvist - 25 januari 2013 23:00

 


Vad söt du är Jack ;3

Hahaha, det gick nog bra med meningarna hoppas jag :D

Jag mår bra, och det måste du med göra så att du kommer till skolan på måndag !

Av Elin Holmkvist - 25 januari 2013 22:28

Hej söta !


Har precis varit inne och duschat nu, äntligen helg säger jag bara !

 

Haha, bara för att man är så söt ibland ;3


När Tilda hade åkt hem efter att vi kommit hem till mig så åt jag, mamma och pappa lite smörgåstårta och kollade på film, Zathura.

Den är från 2005 eller nått sånt :)

Den är skit bra, Josh Hutcherson och Kristen Stewart är två som är med i den :)

 

Rekomenderar starkt!


Var på gekås innan med mammi pappi och Tildis ;*

Det var grymt!


Köpte..

En helt vanlig foundation, True Match av L'oréal paris.


 

Ett par helt vanliga svarta jeans.

 

Tränings kläder.



En mascara, volume million lashes,


   

Tröja.


 

En vanlig svart kofta.


 

 

Linne, ett kors på och en typ av "nitar" i kanten.


 

Tre par sockar, två par med london flaggan, och ett par med amerikanska flaggan :)


Dåliga bilder, men dem är tagna med min cam på datorn så det är därför det inte blev så bra :)

Men det var typ det jag köpte :)


Är typ jättetrött, ååh sooova !


Nu säger jag hejdå, jag ska gå på dejt med min säng och mina kuddar!

Jag skriver imorgon hur det gick på den dejten, puss <3


Av Elin Holmkvist - 25 januari 2013 10:31

Hejsan alla sötnosar !


Har svenska nu, rowligt :3

Efter svenksan har vi matte, sen äter vi och sen har vi en och en halv timmes språk och slutar sen klockan två typ :)

Ska till gekås efter skolan med mamma pappa och kanske Tildis ;* 

Men skriver mer sen..


Av Elin Holmkvist - 23 januari 2013 08:25

Heej !


Sitter i skolan nu, roowligt..

Ska snart ha svenska, åååh, orkar inte.

Gitarr sen efter skolan, orkar inte det heller..

Orkar inte skolan, blää..


Jag drömde att det var lördag och att jag kunde sova hur länge jag ville, sen väckte mamma mig...

Usch och fy.


Skriver mer sen, puss <3

Av Elin Holmkvist - 19 januari 2013 22:32

Hej underbara !


Hade skitkul med Tilda i torsdags :D

Vi åkte hem till henne, sen gick vi på stan en stund, fikade lite på espresso house och så :)

Köpte en tröja, en eyeliner och hårfärg!     

Efter skolan igår hängde Tilda med mig hem.

Sen hade vi disco för massa småbarn till typ tio, och efter det så åkte vi och käka donken :3

Sen åkte vi hem till mig och sov ;*

Haha, älskar dig sötnos!

Hon åkte hem vid typ ett innan och så, sen gjorde jag typ inget annat än att sitta vid datan och lite så.

   

Typ "Dagens outfit" eller nått..

Tröjan är från Gina tricot och byxorna är från gekås ;3

Väldigt dåligt ljus men både tröjan och byxorna är blåa :)

Tröjan är då den jag köpte på stan med Tildis!


Men godnatt alla, älskar er sötisar!

Puuss

Av Elin Holmkvist - 17 januari 2013 09:19

Hello !


Sitter nu och har svenska, inte så roligt ;o

Ska ha idrott sen, inte heller så roligt...


Ska med min älsklingsvän hem sen looove <3

Men deet är iaf fredag imorgon, yää.

Min klass ska ha ett disco för massa småbarn, rowligt :3

Sen ska Tilda sova hos mig :D

Var grymt längesen jag var med henne.


Väldigt rolig uppdatering ;3

Men skriver mer sen, puss <3

Av Elin Holmkvist - 13 januari 2013 22:21

Godnatt <3


Nu ska jag soooova! 

Skola imorgon, ingenting jag skulle föredra, men jaa.

Är jättetrött och har ont i magen, fuck life just nu..


Godnatt!

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards