elinholmkvist

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Holmkvist - 23 april 2013 16:50

Hejsan alla !


Har vairt världens sämsta uppdatering den senaste tiden, jag vet!

Jag har varken haft tid eller tänkt på att blogga nu under några veckor, det har varit så mycket med skolan och allting.


Men jaa, kom hem från skolan vid halv tre och gjorde pannkakor efter en promenad med världens bästa hund :)

Jag mår inte så bra nu, förkyld och trött hela tiden, men man kan inte missa de sista veckorna i skolan, right ? :)

Vi går inte alls mycket i skolan nu, det händer något roligt varje vecka ungefär :)


Just nu sitter jag med mamma och Rifferoffan i soffan och gör inte så mycket.

Ska snart spela lite gitarr och göra lite läxa tror jag, har ju rätt mycket att göra nu, speciellt denna veckan.

Men jaa, ha det bäst!

Puss <3

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards