elinholmkvist

Alla inlägg under mars 2013

..

Av Elin Holmkvist - 21 mars 2013 21:17

Tjabba tjena !


Varit en allmänt dålig dag idag, pallar fan inte med skolan, fast det är det väl ingen som gör nu för tiden.

Det jobbiga är att jag verkligen vill göra det, jag vill verkligen komma framåt.

Men jaa, man överlever ju iallafall! 


Jaa, det enda jag gjort sen jag kom hem från skolan är läxa, massa läxa hit och dit. 

Jag mår så jävla dåligt att det är komiskt. 

Har typ sjukt ont i halsen, har hosta, mår illa, har ont i huvudet, och jag är nästan 110% säker på att jag har feber... 

Jag orkar egentligen inte blogga, men jag skulle ändå kolla vilka läxor vi hade så jag hade ju ändå framme datan. 


Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig, men jag är inte riktigt säker på om jag orkar, så risken är nog väldigt stor att jag somnar på golvet! 


Jaha, får väl säga hej då nu så att jag kanske hinner till sängen innan jag somnar, vilket skulle vara himla bra! ^^

Skriver nog mer imorgon, puuss <3


 

(bjuder på en lite gammal bild, bara för att jag kan och vill! loveu!)


Av Elin Holmkvist - 20 mars 2013 22:58

Hellu !


Tänkte typ skriva 20 faktan(hahah?) om mig, bara för att.


1. Jag är extremt jävla rädd för spindlar.

2. Jag älskar skräckfilmer :D

3. Jag gillar att spela gitarr.

4. Jag börjar väldigt lätt gråta till filmer.

5. Jag älskar mina vänner!

6. Kina mat är min favorit mat.

7. Min favoritfärg är turkos.

8. Jag gillar inte att laga mat.

9. Jag gillar att äta mat :D

10. Jag har en hund.

11. Jag älskar färgen neonrosa!

12. Jag har två novellbloggar.

13. Jag gillar att skratta :3

14. Jag har en speciell vänn som betyder väldigt mycket för mig.

15. Jag blir väldigt lätt rädd, är väldigt lätt skrämd.

16. Jag har aldrig varit tillsammans med någon.

17. När jag var yngre skaffade jag väldigt lätt nya vänner och var väldigt utåt, men jag är inte det längre.

18. Jag har väldigt dåligt självförtroende.

19. Jag älskar att fota!

20. Mitt favvoämne i skolan är engelska :)


Såå, typ bara för att jag är allmänt weird ;3

Skriver mer imorgon tror jag :D

Puss <3

Av Elin Holmkvist - 19 mars 2013 10:21

Rubriken talar...


Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering på den senaste tiden, men jag har typ inte orkar blogga.

I helgen har jag inte gjort så mycket, förutom att typ fira min syster som fyller tjugo år idag, men eftersom hon bor i Norge kunde vi ju inte fira henne idag ;3


Iallafall, hade gitarr igår, rowligt :3

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske hem och kolla på någon film eller något kanske ? :)


Sitter just nu och har SO, jobbar med diktatur och demokrati, kuul, eller ?

Men bloggar mer sen, puss <3

Av Elin Holmkvist - 6 mars 2013 09:42

Tjabba tjena hallå!


Sitter i skolan nu, har SO, kanske lite mindre roligt?
Snackar om massmedia och om nyheter och skit..


Ska ha engelska sen, rowligt :3


Men typ jaa, onsdag idag för er som inte visste.

Bara oooonsdag, vill att det ska bli helg.

Kan inte bara vara jag som vill att det ska bli sommar eller? ;o

Sooommar...


Men det är typ inte så viktigt nu, typ.

Har inget roligt att skriva om, om ni ville veta..

puss <3

Av Elin Holmkvist - 5 mars 2013 15:34

Heejsan !


Har tänkt att börja blogga igen, rooooowligt!

Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag inte har bloggat på den senaste tiden...

Fast jag har egentligen ingenting att blogga om riktigt, typ ;3

Men jaaa, sitter hos Tildis nu iallafall, kuligt :D


Haha jag bloggrapar dig medans du.. nej, jag vet inte vad du gör! hehehehe ;)


Ha ha, rooligt Tilda ...

Men jaa, vi har lite roligt iaf.

Onsdag imorgon, för er mindre vetande som inte visste det :)

Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men vi hörs senare!

Puss <3

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards