elinholmkvist

Alla inlägg under september 2013

Av Elin Holmkvist - 19 september 2013 22:49

- Något konstigt -


Tjäna!

Har varit helt fullt upp i skolan, och jag har varit så himla trött på den senaste tiden!

Men jag är tillbaka igen och ska försöka blogga lite mer iaf.

Jag är typ världens sämsta uppdaterare när det gäller allting förutom instagram, men det bara är så himla jobbigt att komma ihåg att uppdatera när man har så himla mycket i hjärnan.

Men lovar att det ska bli bättre!

Det kommer väl något inlägg då och då som det brukar!

Har inte så mycket mer att skriva just nu, men vi höörs!

Av Elin Holmkvist - 9 september 2013 19:10

Hej alla i bloggvärlden!


Kände väl för att uppdatera denna dåligt uppdaterade blogg! 


Jaa, har varit sjuk i en vecka, men ska till skolan imorgon #andshit 

Annars är väl allting bra, för det mesta iaf. 


Om mindre än en månad fyller jag år, och om två månader åker vi till Teneriffa, kan inte bli skönare! ^^

Jaha, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. 

Min blogg känns så otroligt sjukt vanlig och det brukar aldrig vara något bra i min värld. 

Jag vet inte vad man kan blogga om som inte är så himla vanligt

jaha,
får väl ha en vanlig blogg tills jag kommer på vad jag ska blogga om!


Puuss<3

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards