elinholmkvist

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Holmkvist - 18 juni 2013 10:58

Hejsan alla läsare där ute!


Tisdag idag, härligt eller?! ;)

Älskar iaf vädret :D


Igår var det jätte dåligt, men sen helt plötsligt blev det skitbra och verkligen jätte varm, vilket var välidgt roligt! :)


Men jaa, är helt ensam hemma nu, vet inte hur länge jag ska vara det..


Men aah, vet inget mer att skriva just nu, puss <3

Av Elin Holmkvist - 17 juni 2013 11:03

Hejsan alla!


Gud vad det känns skönt med sommarlov, fast ska jag vara ärlig känns det itne som sommarlov än..

Jag vet inte, jag tror inte jag var ritkigt beredd på att få sommarlov just nu, och sen är det så himla dåligt väder att det enda jag tänker på är höst..


Men jaa, sommaren har ju nästan bara börjat, och det är väl så en svensk sommar ska se ut, massa regn och en vecka i juli eller Augusti då det är fint ;3


Men i vilket fall som helst längtar jag jätte mycket till vecka 28, helgen där ska vi till Norge och hälsa på min syster, det ska bli riktigt roligt :)

Och sen längtar jag till November också, för då ska vi till Egypten, det ska bli skönt att komma bort från skolan en vecka och bara ta det lugnt :)


Jaa, nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva, får väl se om det kommer uppnågot inlägg lite senare, puss <3

Av Elin Holmkvist - 14 juni 2013 23:28

Hejsan alla sötisar!


Är på grymt bra humör, och älskar livet vilket inte är så himla vanligt för mig ;) 

Hade skolavslutning igår, var bästa torsdagen i mitt liv, fast ne.. 

var skitdåligt väder och allt, vilket inte var så roligt på en skolavslutning.. 

men jag överlevde och har tio veckors ledigt, jao :3  

Lyssnar på Heartbeat - Stereo Skyline, omg, älskar dem, jag dööör! 


I vilket fall som helst kollade jag på mama för en stund sen, eller ja, började kolla på den..

Jag är verkligen inte rädd för skräckfilmer, det är liksom det bästa jag vet, men det är skitdåligt väder ute, det kommer börja åska, det är helt mörkt och alla sover, och jag bara ligger här och typ dör av skräck, nä fyfan..

Men aa, stängde av den och allt, får lyssna på lite bra musik nu och lugna nerverna lite ^^


Men jaa, ni får ha det bäst och sova lugnt, så kommer det säkert upp ett inlägg imorgon, får väl se, puuss <3

Av Elin Holmkvist - 10 juni 2013 15:44

Hejsan alla!


Fick världens skoskav idag när vi var ute och "vandrade" -.-'

Gick till kärra och allting, så jävla jobbigt, typ åtta km, uusch..

Orkade inte gå hela åtta km tillbaka till skolan igen och så, så jag tog bussen hem från torpa ist ;)


Men kom hem vid halv två iaf, och har inte gjort så mycket mer än att bara sitta och chilla :)

Jaaa, har egentligen inte så mycket mer att säga, men det kanske blir något inlägg sen, puuss <3

Av Elin Holmkvist - 9 juni 2013 23:39

Hejhej!


Blir ett litet snabbinlägg nu innan jag ska gå och lägga mig.

Ska upp imorgon och vandra med klassen, låter väldigt inbjudande, inte sant? -.-'

Skittråkigt, men något man måste stå ut med om man vill ha sommarlov :D

Bra tre dagar kvar nu, taggataggatagga ^^

Jaa,

Skulle också säga det att jag ändrat header lite sådär nu, gjorde den lite snabbt på sådär fem minuter, och ska inte ha den länge, var bara lite krångligt att komma på något nu när man är såhär trött och har dålig fantasi, men ska se vad jag kan hitta på för ny header till nästa gång :)


Det var allt för mig, men förhoppningsvis blir det något litet inlägg imorgon, puss <3

Av Elin Holmkvist - 9 juni 2013 22:45

Hejsan alla!


Tänkte bara ta och skriva ett litet inlägg om musik, eller jag ska inte skriva, bara visa några låtar som jag rekomenderar :)

Min musiksmak är helt och hållet galen,

jag gillar olika sorters musik, det är inte bara en och samma.

Min spotify har allting mellan Justin Bieber och Black Veil Brides ;)

Jag lyssnar på musik från 90-talet, vilka vissa tycker är helt och hållet dåligt, jag lyssnar på rock som t.ex BlackVeilBrides och Asking Alexandria :)

Asking Alexandria vet jag inte riktigt om det är rock eller så, men ni fattar säkert ;)

Här kommer iaf några låtar som jag rekomenderar :)












Inte många, men i allafall några låtar :)

Alla kommer inte gilla alla låtar och så, men kommentera inte att jag har dålig musik smak eller något, jag kommer ändå inte bry mig.

Puss <3

Av Elin Holmkvist - 4 juni 2013 15:35

Hejsan alla söta och underbara läsare som väljer att läsa min blogg!


Har vart sjuk sen i söndags, då vi även var på liseberg :D

Jaa, kanske ska berätta lite om min helg., bara för att jag känner för det..


I fredags var vi lediga, älskar livet eller? ;p

Sov länge, och skrattade åt min syster som var tvungen att gå till skolan ;)

Jaa, var ute och åkte lite mustang med pappa och spelade lite cool ;)

På lördagen gjorde vi inte så mycket på dagen, menb på kvällen kom min farbror och hans sambo hem till oss och vi grillade och hade det jätte trevligt :)

På söndagen var vi på Liseberg hela dagen, och det var skitroligt!

Åkte tom atmosfear, haha ;)

Men jaa, kom hem ungefär vid åtta eller nått och mådde skit..

På måndagen var njag alldeles för sjuk för att gå till skolan, låg bara hemma och typ tyckte synd om mig själv.

Idag stannade jag också hemma, och har fortfarande sjukt ont i halsen och är förkyld, men för övrigt mår jag bra, kanske nästan alldeles för bra ;D

Ska till skolan imorgon, livet leker och allt :3

På torsdag är vi lediga, och jag bara älskar livet just nu, saker och ting är alldeles för bra tror jag ;)

Pappa åker till tyskland idag för att kolla på ett sågverk och så med hans jobb och kommer inte hem förrän natten till torsdag.

Well, jag vet inte så mycket mer saker att skriva om, men kanske blir något fint inlägg sen ;)

Puuss <3

Av Elin Holmkvist - 1 juni 2013 00:22

Hejsan sötnosar!


Har eran fredag varit lika bra som min? :D


Först vaknade jag och kände världens härligaste känsla av att vara ledig.

Jag gick upp och slöade och åt frukost.

Gick in och duscha och gjorde mig i ordning vid elva, var klar vid tolv. 

Cyklade in till stan med mamma för att träffa min syster och min moster, och vi åt ute. 

Sen cyklade jag och Lisa hem och var hemma en stund. 

Sen kom pappa hem vid halv fyra, och vi tog hans snygga bil, lekte coola och åkte ut en sväng. 

Körde förbi hajen och handlade så vi kunde grilla imorgon. 

Åkte hem och lämna maten, och åkte sen en sväng till, och åkte och käkade på donken :) 

Åkte sen en lång sväng till i stan, innan vi sen åkte hem vid nio så att jag och Lisa kunde gå ut med Roffe. 

Sen åkte vi en stund till, till typ kvart i tio, då vi släppte av lisa på stan där hon skulle träffa en kompis. 

Sen åkte jag, mamma och pappa hem och myste lite och nu sitter jag här :) 

En lite lång sammanfattning om min lediga fredag!


Jag har en väldigt stor lust av att åka till Liseberg. 

Jag vill åka med lisa, men jag har inte tilräckligt med pengar och vet itne om vi får ;s


Men får ta det någon annan dag isf :)


Nästa vecka har vi bara massa roliga grejer, på torsdagen är vi lediga och på fredag ska vi kolla när sexorna kör brännboll med lärarna, rowligt ^^


Veckan efter det gör vi bara en massa tramsiga grejer, sen slutar vi på torsdagen, så jävla härligt! :D

Kan knappt vänta till ksolavslutningen, det kommer bli alldeles för härligt med sommarlov, längtar nästan ihjäl mig! :D


Jaja, nu  får jag väl ta och kolla på någon film eller något, håll er underrättade ;)

Puss <3


(Bjuder på några lagom söta bilder ^^)

       

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards