elinholmkvist

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Holmkvist - 23 december 2012 21:51

Hej underbara !


Packar det sista nu då, kommer bli så jävla härligt !

Hej då Sverige och Hej Egypten! :D

 

Kommer åka härifrån klockan si sådär 6 imorgon på morgonen till Göteborg och planet går vid 10 ungefär :)

Rätt mycket att packa när man är ute i sista minuten. Inte som syrran som var hur tidig som helst med att börja packa..

Men det kommer bli bäst där nere. :D

Får se hur mycket jag bloggar, ska försöka om jag kommer ihåg!


Jag hoppas ni här hemma kommer att ha en awesome jul, för det kommer jag att ha i Egypten! :*


Looove <3

Av Elin Holmkvist - 19 december 2012 22:17

Hej sötisar !


Kryper ner i min varma säng nu och kollar på lite skräckfilm, In a dark place. Vet inte om den är bra, men det får bli den :)


Hoppas att det blir en bra dag i skolan imorgon, men det blir det alltid med världens bästa vänner <3


Skriver mer imorgon, godnatt sötnosar <3

Av Elin Holmkvist - 19 december 2012 19:59

Hej alla  !


Vet fan inte vad jag ska skriva ? ;o


Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt och ännu mer tråkigt.


Någon som har ett liv som är roligare än mitt att låna ut för en dag eller så ? ;*


Skriver mer sen,

looove <3

Av Elin Holmkvist - 19 december 2012 18:07

Hej ni underbara !


Visste ni att det bara är fem dagar kvar till.. 

JULAFTON!

och jag har inte börjat packa än, great -.-'


Men jaa, är inne lite på skype, facebook och andra nolife sidor :3

Har typ inget roligt att skriva, inget typ ;o


Men har varit sjuk denna veckan, men ska till skolan imorgon :*


Blir nog ett inlägg sen,

Ha det bra, suckers ;* <3

Av Elin Holmkvist - 17 december 2012 13:09

Hej !


Fuck this shit.. 

Är sjuk idag, så jävla drygt..


Lisa har typ magsjuka eller nått, härligt !


En vecka kvar till julafton, och en vecka kvar att fixa allt med packning och sånt, har inte ens börjat ..


Hej då, ska kolla på tv nu som lite tidsfördriv, och låtsas som att allting är perfekt.


So long , suckers ! <3

Av Elin Holmkvist - 16 december 2012 19:47

Hejsvej leverpastej!


Tänkte bara göra ett snabbt inlägg, har såååå tråkigt...


En vecka kvar till julafton, hell yeah !


Börja packa nu då, woopwoop !


Skriver ett inlägg efter jag vart inne och duschat!


So long, suckers ! <3

Av Elin Holmkvist - 15 december 2012 23:11

Hej underbara läsare !


Sitter här nu och skypear med Jack, coola vi är ! 

 

Sööööt !


Detta har nog varit den segaste och drygaste lördagen på hur länge som helst..

Men färgade håret idag, bra blev det :)

 

Söt där med !

Man ser inte det så bra, men håret är typ svart :)


Jag och Jack är bäst !


8 dagar kvar till julafton, woopwoop !

Hell yeah !


Kommer bli grymt !


Men jaja, har tråkigt, ska återgå till Jack nu och vårat grymma skypesamtal.

Loveyou <3

Av Elin Holmkvist - 13 december 2012 21:37

Hej åh ni underbara !


Varit en tråkig dag hemma, feber och allt är inte kul... 


Men har ändå varit duktig, tagit en lång promenad med älsklingshunden, diskat, dammsugit, städat mitt rum och tagit ner tvätten, känner mig duktig ! (a)

Hahah, men imorgon blir det skola !


men typ Tilda kom lite innan, roooligt !

Älskar henne, min underbara ängel.


Men jaa, det blir nog ett inlägg imorgon om det inte blir imorgon, ska dusha nu, loove you <3

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards