elinholmkvist

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Elin Holmkvist - 11 januari 2013 20:52

Hellu :3

Här är lite låttips om man inte vet vad man ska göra eller lyssna på :)

Låtarna är tagna slumpmässigt och vissa utav låtarna lyssnar jag aldrig på och vissa utav låtarna älskar jag :)











Av Elin Holmkvist - 11 januari 2013 20:37

Heej !


Jag brukar inte alltid tänka så mycket på det här med att ha blogg.

Det finns ju dom som inte gillar bloggar över huvudtaget och tycker att alla som bloggar är fjortisar.

Sen finns det dom som tycker det är roligt att kolla bloggar, och sånt.

Jag tycker att min blogg är mer som en dagbok än som en riktig blogg. De flesta som bloggar bloggar om intressanta grejer, outfits, kläder, smink, gör videos, osv. och jag skriver bara tråkiga saker om mitt liv vilket inte alltid är så intressant, men jag vet inte.

Jag vet ju inte vad andra tycker, men som jag ser det kanske det inte är så roligt att läsa min blogg?

Det skulle ju nästan vara som att läsa en dagbok.

"Idag har jag varit i skolan, när jag kom hem så gick jag på toa och sen åt jag. Efter det satte jag mig vid datan och bloggade"

Wow, vad roligt..

Ja, jag vet inte vad andra har för åsikt, men jag kanske ska blogga om lite andra saker ?

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards