elinholmkvist

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Elin Holmkvist - 26 november 2012 19:48

Hej alla underbara ute i världen!


Lyssnar musik, redigerar bilder och äter godis, love life :) 

 

Tisdag imorgon, det brukar va rätt chill!

Inte för att jag vet om vi har någon läxa tills imorgon, men det kommer jag nog märka isf..


love , kanske blir ett inlägg senare , love!


Av Elin Holmkvist - 26 november 2012 13:24

Hejsan världen!


No nu, ekologi, häärligt! 


Idrott sen och efter det slutar vi, klockan tio i tre.

Sluuutar nu, updaterar mer efter gympan! looove <3

Av Elin Holmkvist - 26 november 2012 10:15

Hej alla coolingar!


Har ämnerum nu, NO! 

 

Härligt, eller ?


Blir att dra till stan med Tilda sen efter skolan, najs!

Helt random blev jag jättesugen på kebabrulle, kanske ska äta det sen då? :3 

Blir kanske något litet inlägg innan lunch, puss <3


Av Elin Holmkvist - 26 november 2012 07:45

Hej mina små sötnosar!


Redo för skolan nu :) 

Blir något inlägg när jag kommer dit, mer än så vet jag inte. Antagligen blir det mer :)


Kanske blir någon video sen, så håll ögonen öppna och kika in :)


 

Av Elin Holmkvist - 26 november 2012 06:49

Heeej!


Vaknade nyss, roligt, eller?

skit trött och allt men det får väl gå.

skulle gå upp tidigare idag för att få mer tid till allt och så, men när klockan ringde orkade jag inte så jag stängde av den, hehe.


Ja, men ska göra mig iordning nu och så, kanske kommer någon bild sen, loove <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards