elinholmkvist

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Elin Holmkvist - 30 november 2012 18:29

Hejsan alla fina människor !


Inget monster som kommit och kidnappat mig :D än iallafall...


Men har kommit hem från stan med Tilda nu, rowligt!

Hon ska sova här, som vanligt !


"För det är alla känslor som lever upp på nätterna, som tar ditt hjärta mot ditt leende på läpparna. Den du brydde dig om, som spelade din vän, som sedan hugger dig i ryggen, i vet hur det känns"

 


Meen, ska städa mitt rum nu, jag återkommer!

"I'll be back!"


:D<3

Av Elin Holmkvist - 30 november 2012 12:08

Hejsan alla som inte blivit kidnappade utav monster under sängarna !


Sitter nu med Alex och bloggar från hans data, bara för att jag inte pallar ta fram min... 

Tyskaprov sendå, bra att man inte övat, hääärligt ! eller ?


"Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt"

 


Men ska nog plugga till mitt prov nu,

Skoja, haha, det får väl gå hur det går!


Blir nog ett inlägg sen, ska försöka att undvika det mosade monstret under min säng som har taskiga kompisar, så kommer det nog ett sen!

Loove <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards