elinholmkvist

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Elin Holmkvist - 7 december 2012 22:03

Hej alla underbara !


Sitter nu här och får damp.. 

I eftermiddag tog jag ut min läpppiercing, eller den åkte ut, och så fick jag inte in den igen. Jag tänkte att jag lika gärna kunde vänta tills jag kom hem och sätta i den då, men det var lättare sagt än gjort kan jag ju säga .. -.-' 

Jag kan inte få in piecingen, det funkar inte... men det funkar med ett örhänge..

Det gör så jävla helvetes ONT...


Jag funderar fan bara på att skita i det och låta hålet växa igen, men det ska jag inte...

Nu när jag har en piercing så ska jag ha kvar den, inte låta hålet växa igen..

Jag blir så jävla sur för det gör så jävla ont för att det inte funkar... får daaaamp.

Cepe..


Kanske blir ett inlägg sen, om jag inte är död då, puuss <3

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards