elinholmkvist

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Elin Holmkvist - 12 december 2012 23:20

Hej sötisar !

 

Har tänkt att slösa mycket tänkt att slösa väldigt mycket tid på min blogg nu, och ta hand om den och så, och om er :) 


Men, till det jag kom hit för *hihih*

Jag har, som ni kan se, ändrat header och design, dock är denna bara tillfällig tills jag fixat nått bättre, men det får duga så länge :)

Hoppas ni gillar den, loove <3

Av Elin Holmkvist - 12 december 2012 22:15

Hej världens finaste !


Är sjuk, feeeber.. 

Vet inte om jag ska till skolan imorgon, får väl se hur det blir. 


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få min blogg lite bättre, vad tycker ni ? 

Kanske inte så roligt att läsa "Sitter i skolan nu, har tråkigt så kunde göra ett inlägg, har lektion, No, matte, So, svenska blah blah blah.." 


Det är ju jättre tråkigt, men vad ska man skriva om som är roligt men som inte handlar så mycket om sitt eget tjatande hela tiden?


Vill gärna veta vad ni tycker, ni är ju bäst !


men skriver mer sen, om inte blir det imorgon !


Älskar er underbara <3 

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards