elinholmkvist

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Elin Holmkvist - 15 maj 2013 16:56

Hejsan alla söta läsare!


Det var ju ett tag sen jag uppdaterade något här, känns som en evighet sen..


Iallafall tänkte jag göra ett inlägg nu eftersom att jag inte hade något att göra :)


Min dag har varit bra, skolan har faktiskt inte varit allt för tråkig, det var rätt roligt idag faktiskt, för en gångs skull :)

Sista lektionen var slöjd, och det var väldigt chill faktiskt ;)

Jag kom hem ungefär vid halv fyra och satt typ och åt i en timme, sen har jag bara suttit och chillat ett tag :)

Ska på gitarr vid kvart över sex, det är en hobbie jag har, jag vet, men det känns inte så roligt ändå..

Vi ska göra något samspel och så så vi är i grupper, och jag vet inte ens i vilket rum vi ska vara i..

Lite nervös. får typ panik nu...


Jaja, whatever, hittar jag inte rätt rum så gör jag väl inte det då, då får det väl bli så, who cares liksom?


Är iaf ensam hemma och sitter och lyssnar på #POWER med Justin Bieber och Will.I.am, väldigt bra låt för er som inte visste det.

Kan ju ge er några rekomenderade låtar här när jag ändå är inne i ämnet :)













 


Så, några låtar som jag tycker är väldigt bra :)


Puss, skriver mer sen :)

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards