elinholmkvist

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Elin Holmkvist - 29 maj 2013 14:19

Hejsan alla sötnosar!


Det blir ju ofta ett ganska stort mellanrum mellan inläggen, vilket inte är så bra..

Jag borde uppdatera mer, men jag hinner inte, och jag tänker inte på det ;s


Men nuuu uppdaterar jag, äntligen! :D


Har iaf slöjd nu, vilket är ganska så roligt, förutom att jag skriver utvärdering som inte är roligt.. ;)


Innan när klockan var tolv och vi hade NO började brandlarmet att ringa..

Vi satt i en timme på skolgården och väntade på att någon från sekuritas skulle komma och stänga av det ;s

Vi skulle äta klockan tolv, men fick inte gå in förrän ett, och slapp då svenskan som skulle börjat kvart i.

Det var ju bättre, så vi skippade svenskan och började sen med slöjd klockan tjugo i två, som vi faktiskt skulle :)

Slutar tre iaf, men jaa.

Skriver mer sen :)

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards