elinholmkvist

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Elin Holmkvist - 1 juli 2013 23:30

What's happening?


Dålig uppdatering, jag vet :( 

men nu är jag hääääär, mer taggad än vanligt faktiskt, vilket är väldigt ovanligt! 


Jag vart på gekås innan, det var roligt! :D 

Det vart skitmycket folk, men ändå! 

Köpte faktiskt inte mycket, men deet gör ingenting, roligt att vara där ändå! :) 

Åt donken sen, det var ju trevligt.. 


Jaa, detta låter ju inte så roligt.. 


Ehm.. 


Men jaaa. 


Var sjuk hela förra veckan, hade 40 graders feber och allt, har fortfarande hosta och är fortfarande sitförkyld, men det blir bättre :D 


#yolo #swag 


Bara för jag kan! 


Längtar till vecka 28, ska till Norge och hälsa på min underbara syster då, yeeh :) 

Skitkul jao! 


Laddar upp några bilder nu, bara för att jag kan! 


           


Hejdå!

#peace #breh <3 

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards