elinholmkvist

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Elin Holmkvist - 24 juli 2013 23:01

Heeeeeeeeej!


Alla som tar sig tid att kolla min blogg kommer få ett random inlgg av en superhappy Elin! :D

Känner mig jätte glad och är på jätte bra humör!

Det är något folk måste ta vara på, för det är inte något jag är ofta!

Känner mig jätte taggad och jätte exalterad, och livet känns bara riktigt härligt just nu!

#leverlivet #förjagkan #ochjaggillaratttagga ;3


Älskar såna här dagar, kan inte få nog utav dem!


Inte för att jag inte älskar sommaren, men jag längatr faktisikt till vintern!

Att få ta mysiga promenader i snön, ha snöbollskrig, sitta inne och dricka varmchoklad invirad i en filt och en mysig film på, #myys 

Men nu ska jag njuta utav sommaren medans den är här, och ta vara på alla dagar som är kvar utav sommarlovet!


Jag bara älskar såna här random låtar på youtube, som inte är så kända, med typ unknown folk som gör riktigt grymma låtar, det är något jag gillar!


Ni som vill kan förresten följa mig på instagram: suupermaaaan

och ni som inte har något annat liv kan följa mig på keek: elinholmkvist

och ni som har lust kan skriva till mig på kik: elinholmkvist 

Jaa, bara för att jag har tråkigt liv!


Men jaa, ska kolla på the Avengers nu, och min syrra tycker jag är jätte töntig och så bara för att jag kollar på den, men #whocares ? :D

Inte jag iallafall #youwantacupofcare ?

Puss på alla kära vänner där ute, här kommer lite fina bilder bara för att jag kan och vill!

#moahahaha


                         

Av Elin Holmkvist - 24 juli 2013 13:11

Tjääna!


Var ju ett tag sen senast, ik.

Men nu är jag här igen iaf och jag är faktiskt på riktigt bra humör! 

Vädret är toppen, jag mår toppen och allting är toppen! :D

Har egentligen inget sådär viktigt att skriva, men det är ju roligt att uppdatera ändå :)

Men jaha, en månad kvar tills vi börjar skolan, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta..

Jag vill ha mer sommarlov, och det är skönt att inte ha så mycket att tänka på, men jag vill ändå tillbaka till skolan, kompisarna, det roliga på lektionerna och allt..

Men ska njuta av sommarlvet så mycket jag kan!


Här får ni lite fina gamla bilder på mig, bara för att jag kan!

                             

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards