elinholmkvist

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

50 saker ni kanske ni kanske inte visste om mig!

Av Elin Holmkvist - 30 maj 2013 22:52

Hejsan alla konstiga läsare!


Har ju lagt upp ett inlägg innan med tjugo saker ni inte visste om mig, och nu tänkte jag göra en till!

Jag kommer nog ta med sakerna från förra också, iaf de flesta..

Men jaa, för er som bryr sig!


1. Jag har en hund :)

2. Min hund heter Roffe :D

3. Jag har flyttat en gång i hela mitt liv

4. Jag har bytt skola 4 gånger

5. Jag gillar inte jordgubbar ;s

6. Jag gillar inte tomater ;s

7. Jag älskar att spela gitarr ^^

8. Jag älskar att sjunga (även fast jag inte är så bra) ^^

9. Jag älskar att spela piano :D

10. Jag älskar att läsa :D

11. Jag älskar skräckfilmer ;3 

12. Jag är grymt fucking jävla rädd för spindlar D:

13. Jag har typ fem youtube kanaler :) 

14. Jag använder ingen utav dem ;p 

15. Min favoritmat är kinamat

16. Jag har färgat mitt hår 25 gånger på två år

17. Jag färgade mitt hår första gången när jag var tio

18. Min riktiga hårfärg är blond

19. Jag har kompisar som aldrig sett min riktiga hårfärg

20. Jag har inte facebook

21. Jag har aldrig haft ett förhållande

22. Jag sminkar mig varje dag

23. Jag har kompisar som aldrig sett mig i mitt naturliga hår (lockigt) 

24. Jag vill åka till London 

25. Jag har tre syskon 

26. En av mina systrar bor i Norge 

27. Jag är extremt jävla höjdrädd 

28. Jag har klaustrofobi 

29. Jag har färgat mitt hår rött tre gånger 

30. Min favoritlåt är I'm yours med Jason Mraz, och det har vart min favorit sen jag var jätteliten

31. Jag har skitdåligt självförtroende

32. Jag har svårt att tro på komplimanger jag får, men jag är bra på att ta emot dem.

33. Min pappa har en mustang ;3

34. Jag gillar att åka i min pappas mustang ;D

35. Jag lyssnar alltid på musik i skolan (hörlurar), och det har hänt några gånger att jag fått skäll för det.

36. Mitt rum består endast av Justin Bieber plancher

37. Min favoritfilm är I am number four

38. Jag har haft tre katter innan vi skaffade hund.

39. När jag var liten sa min mamma att jag hade änglahår och alla kallade mig guldlock, detta var för att mitt hår är så grymt jävla lockigt och jag var blond ;)

40. Jag ska ha klänning och converse på skolavslutningen :D

41. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig

42. Jag har aldrig klippt mig i en hårsalong

43. När jag var liten klippte mamma mitt hår, och nu klipper min syster mig när hon är i sverige

44. Min favoritfärg är turkos

45. Mitt favvo ämne i skolan är engelska

46. Jag gillar att skratta

47. Jag skrattar mycket ^^

48. Jag börjar väldigt lätt gr¨ta till filmer

49. Jag älskar att fota

50. Jag älskar att bo i Varberg, det är så litet och så lugnt :3


Så, femtio tråkiga grejer ni kanske inte visste om mig, bara för att jag är allmänt weird ;3

Puuss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Holmkvist - 27 mars 2014 00:52

HEEEJ   Jag använder inte längre denna blogg, men klicka på länken för att komma till min fina nya! Uppdaterar lite varje dag, eller försöker iallafall, kiiika in så gör ni min dag ännu bättre!    http://holmkvist.blogg.se/ ...

Av Elin Holmkvist - 25 februari 2014 14:09

Hej hej, ni glömmer inte kolla min nya blogg va? ^^ Den är skitgrym, lovar, haha!   Nä, men det skulle vara skitgrymt om ni gjorde de bara :)   Jaa, ville bara påminna   http://holmkvist.blogg.se/   det är min nya blogg, klicka ...

Av Elin Holmkvist - 4 februari 2014 22:54

Hejsan alla läsare! Kommer sluta blogga här, och börja på blogg.se istället. Låter denna bloggen vara kvar ett tag, men kommer ta bort den.      http://holmkvist.blogg.se/    Alla kan väl kika in på den nya bloggen, som dock inte är ...

Av Elin Holmkvist - 26 december 2013 15:12

Hellu ;3 Är på stan med Lisa och kompisar nu. Åt på subway och drog sen till espresso house, och just nu sitter jag på Akroplis där de käkar pizza. Vet inte riktigt vad som händer senare, men Höörs, puss ...

Av Elin Holmkvist - 26 december 2013 12:43

Hejsan världen! Sitter och spelar Singstar just nu, haha var sååå längesen. Ska nog dra in till stan sen med Lisa, får väl se vad som händer, hörs senare, puss ...

Presentation

Heeej!
Jag heter Elin, är fjorton år och bor i lilla Varberg :)
Jag kommer skriva lite allt möjligt från himmel till jord, hoppas du gillar min lilla blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards